luni, 9 ianuarie 2012

Comunicat

Va prezentam :
A. Documente necesare pentru intocmirea dosarelor privind anularea deciziei de revizuire :
1) Carte de identitate / B.I - copie
2) Decizie de revizuire cu anexe - copie
3) Plicul deciziei de revizuire - fata spate copie
4) Contestatie la decizia de revizuire - copie
5) Chitanta de expediere a contestatiei - copie
6) Confirmarea de primire - copie
7) Decizia de recalculare - copie
8) Decizia pe legea 164/2001 copie
9) Hotararea judecatoreasca la decizia de recalculare - copie (care au)
10) Cupoane de pensie : -din 2010
-din 2011
11) Corespondenta (adeverinte)

Pe fiecare copie se va scrie " Conform cu originalul" si semnati

Documentele se depun in dosare cu sina in 4 exemplare .

B. Contestatiile se trimit imediat dupa primirea si studierea deciziei de revizuire
C. Dosarele se depun la sindicat in maximum 1 saptamana de la trimiterea contestatiei la decizia de revizuire.