luni, 31 mai 2010

INFORMARE

Informare privind activitatea filialei 1 Galati a S.C.M.D. in perioada 06.05 la 20.05.2010 .
Contextul general-economic , social , politic international - deosebit de complex din tara noastra ne-a determinat inca odata sa planificam munca si sa ationam rational , organizat , distantati de orice influenta , numai cu gandul la binele colectiv si sub ocrotirea Bunului Dumnezeu in perioada cand toti crestinii au venit cu mic cu mare la INALTAREA LA TATAL A DOMNULUI NOSTRU ISUS HRISTOS.
Activitatea Biroului Operativ al Filialei 1 Galati:
- a continuat primirea in randurile sindicatului a noi membri ; activitatea se desfasoara intr-un ritm total greoi si incetinit. Este necesar sa folosim toate metodele de atragere a noi cadre in rezerva in randurile noastre sa organizam mai vizibil activitatea de primire si inmanare a legitimatiilor de membri de sindicat.
- in spiritul masurilor stabilite in sedinta anterioara am continuat intalnirile cu deputatii galateni pentru a-i determina sa voteze impotriva legii unitare de pensionare ; ne-am intalnit cu deputatul PDL Mihail Boldea in ziua de 09.05.2010; i-am prezentat cererile noastre din scrisoarea bine cunoscuta. Raspunsul a fost evaziv , partial sincer si eminamente sub influenta ordinului de partid. La despartire domnul deputat mi-a spus "dumneavoastra sunteti militar si ma intelegeti. Daca am primit sarcina de la partid cum trebuie sa votez , eu indeplinesc acest lucru"
Este bine ca in continuare sa nu ne pierdem speranta si sa mentinem legatura cu acesti oameni - ei ne vor fi in continuare de mare ajutor in solutionarea multiplelor probleme cu care ne confruntam.
- am participat la ceremonia organizata de prefectura cu ocazia Zilei Eroilor , cu ajutorul unor oameni calauziti de respectul pentru eroii neamului si armata Romana am putut confectiona o coroana de flori iar in ziua inaltarii Domnului nostru Isus Hristos am depus-o cu membri biroului la Mausoleul Eroilor Galateni din Cimitirul Eternitatea Galati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu