duminică, 17 iulie 2011

Hai sa gandim!

HAI SA GANDIM
Este dureros sa vedem cum suntem catalogati ca marionete dar, asa este.
SUNTEM MARIONETELE UNUI PAPUSAR DE JOASA SPETA, CARE ACUM ADUNA CUTII DE VALORI SI TERENURI IN AUSTRALIA PENTRU O FUGA PLANIFICATA.
Suntem un fel de “neica nimeni” pentru majoritatea neamului nostru. De ce?
Pentru ca am uitat cine suntem.
Am uitat ca ne-am sacrificat viata pentru idealuri care acum sunt aruncate la gunoi:
Demnitate, onoare, patriotism…….
Am uitat ca am fost sacrificati pentru idealuri disparate:
Independenta, suveranitate, demnitate nationala…………..
Nu mai vrem sa recunoastem ca ne sacrificam pentru idealurile unora:
Spaga, prostie, prostitutie intelectuala, furt, minciuna,……..
Ne este rusine sa recunoastem ca suntem incapabili sa actionam.
Suntem incapabili sa recunoastem ca asteptam ca altii sa faca ceva pentru a ne fi noua bine.
Mi-am adus aminte ca un coleg a refuzat sa-si exprime opiniile pentr u ca “el lidero maximo”
a spus tot. O FI BINE, O FI RAU ?
Personal, este un punct de vedere imposibil de acceptat.
Cum sa nu ai ce spune?
Cum crezi ca rezolvi ceva prin tacere?
Cum de te lasa inima sa taci?
Cum de te lasa familia sa taci?
Si totusi TACEM.
Asteptam ca altii sa faca ceva pentru noi, dar , intre timp, incepem sa criticam.
-nu castigam procese, cheltuim banii sindicatului degeaba, de ce sa vin la actiunile organizate, de ce sa vorbim, …….
Si atunci DE CE:
-mai dorm, mai mananc, mai beau, mai citesc, mai scriu………….MAI TRAIESC?
HAI SA DORMIM pentru ca :
-nu mai gandesc ci am cosmaruri, nu mai sunt stresat, nu mai muncesc, nu mai mananc, nu mai ……………
SUCCESURI STIMATI COLEGI PENTRU CA OUG 1/2011 A FOST PROMULGATA DE SUPER STARUL ROMANIEI SI A DEVENIT LEGE(probabil
58/2011)
Colonel(rz) Marian TUDOR